Po co zakładać konto?

Posiadanie konta nie jest wymagane, by robić zakupy w naszym sklepie. Rekomendujemy jednak jego założenie, ponieważ zapewnia ono dodatkowe korzyści, m.in. dostęp do historii zamówień, możliwość podglądu statusu wysyłki, dodatkowe kupony rabatowe, itd.

 

Jak założyć konto?

Aby założyć konto, kliknij na ikonę użytkownika (druga od prawej w górnym menu), wybierz opcję “Załóż konto”, a następnie wpisz swój adres e-mail w odpowiednim polu. Otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem statusu konta i wygenerowanym hasłem do logowania.

Jak się zalogować?

Kliknij na ikonę użytkownika (druga od prawej w górnym menu), a następnie w odpowiednich polach wpisz adres e-mail, podany przy rejestracji oraz hasło. Możesz zrobić to od razu po wejściu na stronę sklepu lub później, przy finalizowaniu zakupu.

 

Jak kupować w sklepie?

Po wejściu na stronę produktu, którym jesteś zainteresowany, naciśnij przycisk “Dodaj do koszyka” oraz wybierz wariant jego wykonania (wybarwienie drewna, wzór tkaniny obiciowej lub np. liczbę wkładek w stole). Powtórz tę procedurę dla każdego produktu, który chcesz kupić, a następnie kliknij na ikonkę koszyka, by potwierdzić dane dostawy i wybrać sposób płatności.

 

Jak znaleźć odpowiedni produkt?

Mamy niezwykle rozbudowaną ofertę, składającą się z kilkuset modeli i tysięcy wariantów. Na szczęście dotarcie do tych, które mogą Cię zainteresować, jest bardzo proste. Jeśli znasz nazwę modelu, użyj wyszukiwarki (ikona lupki w górnym prawym rogu menu). W przeciwnym wypadku zalecamy użycie filtrów, widocznych po lewej stronie. Po zdefiniowaniu swoich oczekiwań (np. dębowy stół z okrągłym blatem, tapicerowane gięte krzesło bukowe, itd.) zobaczysz na ekranie głównym tylko te produkty, które je spełniają. Im więcej kryteriów podasz, tym bardziej zawęzisz listę modeli do obejrzenia.

 

Do czego służy funkcja “Ulubione”?

Na stronie każdego produktu znajduje się ikonka serduszka (prawy górny róg). Kliknięcie na niej spowoduje zachowanie produktu w Twoim osobistym schowku. Możesz do niego przejść, klikając na link “Ulubione” w górnym menu. Zobaczysz tam wszystkie zaznaczone wcześniej produkty i z tego miejsca będziesz mógł podzielić się nimi z rodziną dzięki mediom społecznościowym lub dokonać ich zakupu.

 

Jak wybrać kolor wybarwienia drewna?

Polecamy o zapoznanie się z wzornikiem w wersji elektronicznej. W sklepie stacjonarnym w Jasienicy oraz innych współpracujących z nami salonach znajdują się także wzorniki materiałowe. Należy jednak pamiętać, że rysunek drewna, odcień koloru, rysunek drewna, itd. mają cechy indywidualne i mogą różnić się od siebie. Oglądanie próbek kolorystycznych na ekranach i wyświetlaczach urządzeń elektronicznych jest obarczone pewnym marginesem błędu i przekłamań w wierności odwzorowania kolorów – prosimy o rozważne zakupy i traktowanie tego typu materiałów jako poglądowych.

 

Jak sprawdzić koszt wysyłki?

Jeśli na stronie produktowej nie znajduje się inna informacja, koszt wysyłki jest wliczony w cenę produktu, a więc kwota, jaką widzisz w sekcji “Koszyk” jest ostateczną kwotą, jaką zapłacisz.

 

Czy jest możliwa wysyłka pod inny adres, niż ten wskazany przy rejestracji?

Tak. W sekcji “Koszyk” należy zaznaczyć pole “Wysłać na inny adres?” i podać nowe dane.

 

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

W tej chwili nie proponujemy tej formy odbioru.

 

Jak przebiega proces dostawy?

Informację o dacie dostawy otrzymasz wcześniej – bezpośrednio od zespołu sklepu firmowego Paged Meble w Jasienicy lub od kuriera. Po potwierdzeniu czasu dostawy i adresu, będziemy prosić Cię o przygotowanie się do odbioru zamówionych produktów. Dostawa obejmuje dostarczenie wszystkich wyrobów pod wskazany adres, bez dalszego transportu i/lub wnoszenia. Pamiętaj o tym i postaraj się o ew. pomoc dodatkowej osoby.

Czy mam prawo zwrócić zamówiony towar?

Tak, przysługuje Ci prawo do zwrotu zamówionych produktów bez podania przyczyny w terminie do 2 tygodni od dnia ich odbioru. Po otrzymaniu produktów, zwrócimy Ci pieniądze na konto, z którego przekazałeś nam środki. Zajmuje to z reguły kilka dni roboczych.

 

Kto ponosi koszty wysyłki zwracanego towaru?

Pakowanie, zabezpieczenie i wysyłka zwracanych produktów leżą po Twojej stronie. Pamiętaj, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru czy ewentualne opóźnienia w dostawie, wynikające z jakości pracy wybranej przez Ciebie firmy transportowej.

 

Czy mój zwrot zostanie zaakceptowany?

Tak, o ile zwracane produkty nie były produkowane na Twoje indywidualne zamówienie, wróciły do nas nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostawy do Ciebie, a ich stan techniczny nie pogorszył się. Istotne jest zachowanie wszystkich tych warunków łącznie.

 

Ile mam czasu na złożenie reklamacji?

Do 7 dni od daty zakupu mebli dla widocznych wad (otarcia, zabrudzenia, rysy, złamania, itd.). W przypadku uszkodzeń innego typu – do 7 dni od daty ich zauważenia.

 

Ile czasu zajmuje realizacja świadczeń gwarancyjnych?

W większości przypadków, do 30 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji. Więcej szczegółów znajdziesz w karcie gwarancyjnej produktu.